dimarts, 21 de febrer del 2012

El món seria millor si...

Hola de nou a tots i a totes, avui hos parlaré de com m'agradaria que fos el món, doncs començo:
Per començar, m'agradaria agrair a tota la gent que fa possible que aquest món no se'n vagi a la merda, parlant clarament, perquè si no fos per aquelles persones, ara no sé on estariem, ni què estariem fent en aquest món.
Jo crec que contaminem massa. Hi ha un excés de fàbriques i de fums, i no seria així si tots i cadascú de nosaltres poses el seu granet de sorra, per dir-ho d'alguna manera, i col·laborar per a viure en un món millor.
Una altre cosa que m'agradaria millorar en aquest món es el terme de països pobres i rics, jo ho definiria com dos germans, tenen que compartir, però un es mes gran que l'altre, però els dos són nens, un d'ells no vol compartir, però l'altre necessita el que l'altre no li vol deixar; ara mireu-ho com si cada un dels dos germans fossin els països, i el que un no vol compartir, fossin els diners, o els aliments, una cosa tan necessaria per a viure, i que alguns països no tenen.
Comenteu dient-me la vostra opinió.
Gràcies.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada