dimecres, 7 de març del 2012

Animals desconeguts i curiositats

Hola de nou a tots i a totes, avui us parlaré sobre els animals més estranys que es coneixen. Aquest tema m'interessa perquè a  mi m'agraden molt les curiositats, i els animals estranys ho són. En general m'agraden molt els animals en si, m'agrada tot el que estigui relacionat amb les ciències naturals. Començo ja a parlar d'alguns animals curiosos i poc coneguts. He trobat informació i imatges d'aquests animals navegant per Internet i mirant algun llibre que tinc a casa.




El Cranc ieti, es una espècie de cranc que té les potes peludes, i el cos no, mesura uns 15 centimetres, sería una cosa així mes o menys:


_________________________________________________________________________

Aquest animal té uns ulls extremadament reduïts als que els manca pigment, es pensa que són cecs. Crec que són uns animals molt simpàtics, sel's veu curiosos.










El Cálao trompeter, es un tipus d'au que habita a África, des de Kenia fins Mozambique y Sudáfrica, i no es coneixen subespècies, no es molt conneguda, quan es adult, medeix entre 58 i 65 cm de llarg.

Penso que si aquest animal et piques amb el bec en qualsevol moment, et faría molt de mal, també sembla que tingui molt bona vista






El gat Americant curl, és un gat que provè dels Estats Units i que als 8 o 10 dies de vida se li comencen a curbar les orelles. El veig com si fos un gat qualsevol, la unica cosa que es especial, són les orelles, deu ser per algun encreuament de races, o una cosa semblant.





El Tauró cíclop, es una espècie de tauró que, només te un ull. A mi em donaría una mica de ''repelús'', estar nadant al mar, tranquilament, i notar una cosa als meus peus...


El Cargol gegant, es una espècie de cargol amb la closca acabada en punta, i mesura més o menys com la ma d'una persona adulta. Sembla una mutació de pel·licula!




El Peix tigre, es una espècie de piranya de dos metres de llargada i que neda molt ràpid. Aquest peix va sortir a un programa que es diu ''monstruos de rio'' a ''discovery MAX''. Si et trobes aquesta piraña pel riu, i et clavés les dents a la cama...A més, no té llengua!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada